Vraag en antwoord

    1. Hoe kan ik contact opnemen met 4ActiveKidz?
      Je kunt 4ActiveKidz 24 uur per dag bereiken via e-mail: info@4activekidz.nl. We proberen zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 48 uur te reageren op jouw bericht.

      Op werkdagen kun je tussen 10.00 en 17.00 uur ook telefonisch contact opnemen. Het telefoonnummer van 4ActiveKidz is: 026-3647398.

    2. Hoe kan ik betalen bij 4ActiveKidz?
      Je kunt bij 4ActiveKidz veilig betalen met iDEAL, PayPal, Visa en Bancontact/Mister Cash. Ook kunt u het te betalen bedrag overschrijven of kunnen producten onder rembours verzonden worden. Wil je liever achteraf betalen? Dat kan via de betaalmethode AfterPay.

    3. Wat zijn de verzendkosten?
      De verzendkosten bedragen standaard € 3,95 per bestelling. Deze kosten gelden bij verzending binnen Nederland en ongeacht de grootte van het product. Bestellingen worden via PostNL verzonden als pakket of brievenbuspakje. Indien je meer dan € 75,- per bestelling besteedt, dan worden er GEEN verzendkosten in rekening gebracht. De bezorgkosten voor België en Duitsland bedragen € 6,50 per bestelling.

    4. Kan ik producten ruilen?
      Het is mogelijk om producten die je bij 4ActiveKidz hebt besteld te ruilen. Ruilen kan tot twee weken na ontvangst van jouw bestelling. Indien je een andere maat wenst, verzoeken wij je om dit via info@4activekidz.nl te melden, zodat er een andere maat voor jou gereserveerd kan worden. Bij het ruilen van een artikel worden voor het versturen van het nieuwe artikel geen verzendkosten in rekening gebracht.

      4ActiveKidz kan niet garanderen dat een vervangend product beschikbaar is. Indien het product niet meer voorradig is, ontvang je binnen dertig dagen het aankoopbedrag inclusief betaalde verzendkosten retour. Neem voordat je producten terugstuurt altijd eerst contact op met 4ActiveKidz via e-mailadres: info@4activekidz.nl.

    5. Ik ben niet tevreden over mijn aankopen. Wat nu?
      Alles wat je koopt bij 4ActiveKidz kun je ruilen mits het product niet gebruikt en niet beschadigd is.

      Wilt u het product niet ruilen, neem dan binnen 2 weken na de aankoop contact op met 4ActiveKidz via info@4activekidz.nl. Geef dan daarbij aan waarom de geleverde artikelen niet bevallen en dat je ze terug wilt sturen. Je ontvangt vervolgens een mail met daarin een link naar de site van PostNL waarop je een retourlabel kunt downloaden en uitprinten. Je kunt jouw bestelling tot 4 weken na ontvangst retourneren. De kosten voor het retourzenden zijn voor rekening van 4ActiveKidz.

      Let op: neem altijd eerst contact op met 4ActiveKidz voordat je iets terugstuurt.

    6. Hoe lang duurt het voordat in het product thuis ontvang?
      Nadat jouw betaling is ontvangen, wordt het product uiterlijk binnen 2 werkdagen verstuurd. 4ActiveKidz streeft er echter naar om de producten op de dag van ontvangst van betaling aan te bieden bij PostNL. Afhankelijk van de afhandeling van PostNL zal het dus 2-4 dagen duren.

      Je kunt de status online bekijken. Je hebt daarvoor het account en wachtwoord nodig dat je zelf hebt opgegeven.

    7. Hoe worden de producten verstuurd?
      Al onze zendingen worden aangeboden via PostNL. Zodra het pakket ter verzending wordt aangeboden, ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staat ook een link naar de site van PostNL zodat je vervolgens kunt zien wat de status is van de verzending.

      Indien je niet thuis bent op het moment van aflevering, zal het pakketje de eerst volgende werkdag opnieuw aangeboden worden. Wanneer jouw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd wordt het de volgende dag voor de 3e maal aangeboden.

      Bestellingen worden door ons met pakketpost verzonden. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van uw bestelling. Alleen artikelen die in een brievenbusdoosje passen, zoals zwemkleding, sokken etc. worden als brievenbuspost verzonden. Om de bestelling in ontvangst te nemen hoef je niet thuis te zijn!

    8. Wat moet ik doen als ik een artikel ontvang dat is beschadigd?
      Neem in dat geval contact op met 4ActiveKidz, liefst via info@4activekidz.nl. Wij zullen met je bespreken hoe je het pakket (kosteloos) kunt terugsturen en hoe je een nieuw artikel ontvangt.

    9. Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?
      Controleer of je niet per ongeluk het verkeerde product hebt ontvangen of besteld. Je kunt jouw bestelling bekijken in jouw persoonlijke omgeving op www.4ActiveKidz.nl nadat je je hebt aangemeld.

      Neem contact op met 4ActiveKidz, liefst via info@4activekidz.nl. Wij zullen met je bespreken hoe je het pakket (kosteloos) kunt terugsturen en hoe je alsnog het juiste artikel ontvangt.

    10. Is bestellen bij 4ActiveKidz veilig?
      4ActiveKidz doet er alles aan om shoppen via het internet veilig te maken.

      Alle schermen met persoonlijke gegevens worden beveiligd met een veilige verbinding; je kunt dat zien aan het slotje in de browser (HTTP/SSL).

      Jouw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor 4ActiveKidz en het afleveren van jouw bestelling. Zie ook de informatie over privacy.

      De betalingen lopen via gerenommeerde organisaties. Als je betaalt via iDEAL of Paypal, worden jouw gegevens alleen verstuurd via een beveiligde verbinding. 4ActiveKidz krijgt jouw financiële gegevens niet te zien en slaat ze ook niet op.

    11. Kan ik mijn bestelling als kado versturen?
      Wilt je iemand verrassen met een leuk kado? Dat kan bij 4ActiveKidz! Wij pakken het graag voor je in.

      Zoek een kado uit en ga naar afrekenen. Je komt dan op de pagina met verzendinformatie. Op deze pagina kun je het adres opgeven van degene waarvoor het kado is bedoeld. De bestelling wordt netjes ingepakt en verstuurd naar dit adres. De rekening wordt vervolgens apart naar jouw eigen e-mail adres verzonden.