Klacht melden

Heb je een klacht? Meld deze dan bij ons!

4ActiveKidz verkoopt via haar webwinkel alleen producten van toonaangevende fabrikanten. Derhalve hebben wij veel vertrouwen in de kwaliteit van deze producten. Heb je een product ontvangen waarover je toch niet tevreden bent? Is jouw bestelling niet juist bezorgd of zijn er andere zaken waarover je jouw mening wilt delen? Dan kun je hierover contact met ons opnemen.

Klachten dienen schriftelijk aan 4ActiveKidz kenbaar gemaakt te worden. Binnen 14 dagen zullen wij op jouw klacht reageren en zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen. Kleding dient altijd gewassen te worden volgens de wasvoorschriften welke vermeld worden in het kledingstuk. Indien je kiest of gekozen hebt voor een afwijkende wasmethode, zal jouw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.

Je kunt jouw klacht per post sturen naar:

4ActiveKidz
T.a.v. Klantenservice
Leemansweg 108
6827 BX  Arnhem

Of via e-mail naar:

info@4activekidz.nl o.v.v. klacht